صورتی نوشت

دنیای صورتی دنیای زیباتریست!

صورتی نوشت

دنیای صورتی دنیای زیباتریست!

هوو

 این وبلاگ هووی اون یکی وبلاگمه.

 

آیا دارم به وبلاگ عزیز دردونه ام خیانت می کنم؟! 

 

بعد از هشت ماه که روز و شبمونو با هم گذروندیم....  

 

خندیدیم٬ گریه کردیم..... 

 

درسته که ولش کنم و فقط گاه به گاهی برم مثلا سری بهش بزنم و نفقه اشو بدم؟! 

 

یه دنیا حرفای دلم رو توش نوشتم. 

 

حالا فقط هر چند وقت یه بار می رم و به بچه ها سری می زنم و ..... 

 

همین؟!

نظرات 4 + ارسال نظر
مامان رهام دوشنبه 11 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 10:36 ق.ظ http://rohham.blogsky.com/

اونچه می خوایم واسمون اتفاق می افته
قشنگ بود عزیزم
بمون و بنویس
موفق باشی

محمد جمعه 15 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 02:34 ب.ظ

خوبهههههههههههههههههههههههههههههه

چی خوبه؟!

محمد شنبه 16 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 08:45 ب.ظ

همین طوری گفتم خوبه که دور هم هستیم بهمون خوش بگذره

آها! او کی!!!

محمد یکشنبه 17 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 10:22 ب.ظ

YEAPPPPPPPPPPPPP

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد