صورتی نوشت

دنیای صورتی دنیای زیباتریست!

صورتی نوشت

دنیای صورتی دنیای زیباتریست!

روح صورتی

نمی دانم چرا همه ی نوشته هایم در این وبلاگ به نوعی پراکندگی و سردرگمی دچارند. 

 

انگار اینجا را کرده باشم سطل آشغال ذهنم! 

 

مدتی نوشتن را تعطیل کرده بودم. می دانم اینجا کسی را نمی شناسم و کسی نبودنم را حس نکرد ولی رفقای آن وبلاگ دیگر کلی « زنجه موره » نموده و ما را راضی به بازگشت نمودند! 

 

روزهایم را به تنهایی٬ سکوت و تاریکی می گذرانم؛ هر چند که آفتاب هنوز گاهی از پنجره لبخند می زند. 

 

کارهایی می کنم که همیشه فکر می کردم از من بعیدند. یعنی طبیعت خودخواه٬ خودپسند و خود محورم با این قبیل کارها سازگاری چندانی ندارد. 

  

همیشه دلم خواسته دیده نشوم. چند روزیست دیده نمی شوم و این دیده نشدن درد دارد؛ دردی پیچنده و خزنده٬ دردی در اعماق روح. انگار می خواهد فریاد بزند که آهای من اینجایم! من هنوز هستم و سال هاست که بوده ام. روحم را می گویم؛ طفل معصوم! 

 

فعلا همین.

نظرات 5 + ارسال نظر
یه بنده خدا دوشنبه 25 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 08:26 ب.ظ

اون یکی وبلاگت آدرسش چی هست؟

شرمنده رفیق!

حسن حساس دوشنبه 25 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 08:36 ب.ظ http://www.watersky.blogsky.com

خیالتو راحت کنم.تنها نیستی

:-)

امید دوشنبه 25 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 08:48 ب.ظ http://www.xpango.com?ref=92107673

http://www.xpango.com?ref=92107673
برای ورود به سایت دریافت رایگان موبایل وسیله بازی ایکس باکس سونی سه وال سی دی
اینجا کلیک کنید
صد در صد واقعی

یه بنده خدا چهارشنبه 27 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 12:59 ق.ظ

ای بابا!!!

ش یکشنبه 1 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 03:10 ب.ظ

ببخشید خانم صصصصصصصصصصوووووووووورررررررتتتتتتتتتیییی شما خیلی بی ادب تشریف دارین.

می دونم!‌ مرسی از دقت و توجهتون! حالا دقیقا از کجا به این نتیجه رسیدید؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد