صورتی نوشت

دنیای صورتی دنیای زیباتریست!

صورتی نوشت

دنیای صورتی دنیای زیباتریست!

مرگی که تسلیت گفتن دارد....

 

 

 

 

 

 

 

 

Sweet Dreams Sweetie...

نظرات 7 + ارسال نظر
فرشید سه‌شنبه 1 دی‌ماه سال 1388 ساعت 09:19 ب.ظ

:(
32 سال بیشتر نداشت ...

بعله....

انقدر دلم سوخت که حد نداره.

حتی بیشتر از مرگ هیت لجر غصه خوردم.

داش آکــُل پنج‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1388 ساعت 11:16 ق.ظ

خواهش دارم! من خودم در هایبرنیت بسر میبرم! حتی هنوز هم! و جواب هیچ کسان را در دهان ندارم...!
__________________________________________________
ابسه؟ دقیقا کدام یکی بود؟
__________________________________________________
برای صحبتهای امنیتی هم می توانید هم از "تماس با من" بلاگ اسکای استفاده کنید و اگر با آن راحت نبودید از طریق ایمیلم:h.machine@gmail.com
__________________________________________________
راستی تا چند روز پیش بلادتان بودیم! تهران آباد.
______________________________________________
رخصت

در چی چی به سر می بری؟

ابسه horse with no name بود!!

راست میگیا! عجب هوشی دارم!

اوه اوه! جا قحط است به این دیوانه خانه امدید؟!!!

فرشید شنبه 5 دی‌ماه سال 1388 ساعت 10:36 ب.ظ http://onee.blogsky.com

حالا، جالبه که هر 2تاشون یه جورایی مشکوک مردن!

راستی، پست پایینی با موضوع مورد علاقه من (همه ی موارد فوقکی) بود که یه بار درخواست کرده بودم!

:)

من نفهمیدم آخرش این دخترک واسه چی مرد٬ اقلا دلیل مرگ هیت مشخص شد که.

آره یادمه!‌ یه پست دیگه هم با این موضوع گذاشته بودم که بعد از مدتی پاکش کردم!

محمد دوشنبه 14 دی‌ماه سال 1388 ساعت 09:48 ب.ظ

شما ناراحت نباش
دختری که همجاشو به ملت نشون داده ملومه جاش کجاست

آره دختری که مدت های زیادی خنده رو رو لبای خیلی ها نشونده مسلما جاش جز بهشت خدا نمی تونه باشه.

محمد دوشنبه 14 دی‌ماه سال 1388 ساعت 11:44 ب.ظ

بله خوب ایشون گل خنده رو روی لبهای خیلیها گشوده البته از نوع شهوانش که به خاطر اندام عریان این خانوم بر لب نامحرمان نشسته
ای کاش به بهانه لبخند زدن بعضی ها ما خودفروشی نمی کردیم

خوب بعله اگر کسی به زن فقط به دید آبجکتی جهت سکس نگاه کنه مسلما همونی میشه که شما میگی و کاملا حق با شماست. ولی این خانم از کمدین های فوق العاده ی سینما بودن و خنده هایی بس واقعی و فارق از هر امر شهوتناک رو سال ها رو لب های ملت دنیا من جمله خود بنده نشوندن.

در هر صورت رفیق این هم از همون مواردیه که من و شما به هیچ عنوان از مواضعمون کوتاه نمیایم!!!!!!! چون من اصرار دارم که اول آدما رو «آدم» ببینم ولی شما زن و مرد و محرم و نامحرم بودنشون براتون مهم تره.

در هر صورت ما که رفتیم!‌ خوش باشی رفیق و موفق و شاد شاد شاد!

محمد سه‌شنبه 15 دی‌ماه سال 1388 ساعت 11:55 ق.ظ

نشود دیگه
قرار شد آدرس وبلاگت رو بدی ما هم بیایم اونجا
من منتظرم
لطفا

برام جالبه که با این همه تفاوت های خارقه و جالب همچنان می خوای به خوندن من ادامه بدی!!!

آدرس رو عمومی نمی ذارم؛ اگر مایلی یه آدرس ای میلی چیزی بذار تا آدرس جدید و برات بفرستم. (کامنت های ای میل دار رو تایید نمی کنم)

محمد پنج‌شنبه 17 دی‌ماه سال 1388 ساعت 10:32 ق.ظ

سلام
ببخشید پس این ایمیل ما چی شد؟

فرستادم که!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد