صورتی نوشت

دنیای صورتی دنیای زیباتریست!

صورتی نوشت

دنیای صورتی دنیای زیباتریست!

K.I.S.S

 

 

She blew him a kiss
It was shaped like her lips
He caught it with pride
For it had made quite a trip.
Over the cities
And the great sea.
A wondrous voyage
It had turned out to be.
So once it arrived
It was placed with great care
On the forehead belonging
To a most royal heir.
He smiled as he felt it
Rush through his veins.
This kiss that brought with it
The cure for his pains.

نظرات 4 + ارسال نظر
داش آکل جمعه 20 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 05:46 ب.ظ

آره خودم در ابعاد ۱ سال کوچکتر بودم:دی
من از توش چیزهای زیادی یاد گرفتم جدای اینها جای خوبی هم هست برای وقت پر کنی!
و جالب بود برام که قبلا دیده بودی اون سایت رو! باریکلا.

رخصت

آره من تصادفی اونجا رو پیدا کردم ولی کلی با گالری های "Nude" ش حال کردم! عکسای هنری فوق العاده ای داره.

داش آکل شنبه 21 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 12:23 ق.ظ http://dashakol.blogsky.com/

به نکته ی خاصی اشاره کردی! واقعا هم نقطه ی عطف اون سایت همون گالری های Nude ش هست! اصلا اسم سایت هنر منحط هست که شاید اصلی ترین شاخه اش همون Nude باشه!

رخصت

حالا منحط یا نه منحط! ما که محظوظ شدیم تویش توپ!

حسنوف حساسیکا شنبه 21 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 08:31 ب.ظ

اینجا بودم...http://veronicaromm.wordpress.com/...معلومه خارجی هام احساس دارن...اما ما ایرانی ها همه چیمون مجازیه و تصور...تو ژزینه های دور و بر محدود ...حالا این نشد اون اون نشد این اما کچ ا دریم....نو وی

بعله ما هم یکی دو روز پیش در آن مکان حضور به هم رساندیم!

چی شد روسی شدی یهو؟!

محمد یکشنبه 22 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 12:07 ق.ظ

من که نگاه نمی کنم
تو روز روشن وسط خیابون
دیگه حیا از بین رفته
استغفرالله
خدا ما را به راه راست هدایت بفرماید

:-))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد