صورتی نوشت

دنیای صورتی دنیای زیباتریست!

صورتی نوشت

دنیای صورتی دنیای زیباتریست!

سوبزتی!

می بینم که دیروز روز دانشجو بود و بنده به رنگ کردن گیس کاکل خود مشغول بودم! 

 

قبل از انتخابات کلی واسه خودم سبز تشریف داشتم. 

 

هنوزم پاش بیفته سبزما... 

 

ولی آقا هیچ رقمه حاضر نیستم به اسم موسوی خان از این قوم بسیجیان بی پدر و مادر کتک بخورم! 

 

در نتیجه دیروز آی به خودم رسیدم....!  

 

*******

 

نقل قول: شواهدی در دست است که آمریکا قصد دارد جلوی ظهور حضرت را بگیرد! 

 

بنده که کلا خلاصم و حضرت مضرت را به هیچ نمی انگارم! ولی.... 

 

حضرت اگر انقدر زپرتی است که آمریکا بتواند جلوی ظهوش را بگیرد همان بهتر که اصلا ظهور نکند به جان شما!

نظرات 3 + ارسال نظر
امیر سه‌شنبه 17 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 04:02 ب.ظ

سلام
خانم من متوجه نشدم
به خودت رسیدی یعنی چکار کردی ؟؟/

دقیقا یعنی موهامو رنگ کردم٬‌ یه حموم داغ یک ساعته گرفتم که آی چسبید٬‌به ابروهای مبارک صفایی دوباره دادیم بیا و ببین....!!!

متوجه شدی؟!

داش آکل سه‌شنبه 17 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 08:01 ب.ظ http://dashakol.blogsky.com/

به به! همچنان تحسین تان میکنیم! طرز فکرتان باب دل ماست!
به شما افتخار می نماییم!

رخصت

قربون داداش!

انوش چهارشنبه 18 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 12:16 ق.ظ http://anush44.persianblog.ir

سام لیک
آبجی حرفای ضد مذهبی بزنی
کلامون توهم می ره

پس کلامون کلا تو همه!

البته شما باید کلات با اونی که این درفشانی ها رو کرده تو هم بره!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد